Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Thursday, September 4, 2008

Trace of Love

Synopsis:
A touring program producer Min-joo, takes notes in her journal whenever and wherever she travels, so one day she can show all those amazing places to her longtime lover Hyun-woo. Finally Hyun-woo passes the bar exam and proposes to Min-joo. However, not long after, Min-joo dies when the department store where she was waiting for Hyun-woo collapses. Hyun-woo becomes a prosecutor, but when he digs too deeply in a sensitive political case, he ends up in detention. While in detention (five years after Min-joo's death), Min-joo's parents send him Min-joo's journal, which gives him a road to trace all the memories of his lost lover.

Part1:


Part2:


Part3:


Part4:


Part5:


Part6:


Part7:


Part8:


Part9:


Part10:

No comments: